בשנים האחרונות התחזקה הדעה בקרב חברות מתחום העיצוב, כי אדריכלים ומעצבים מהווים את קהל הלקוחות המאפיין שלהן.
לכן ועל מנת לייצר עבודה עתידית משותפת ולהעמיק את הקשר עם אדריכלים ומעצבים יש צורך בתוכנית פעולה סדורה ומקצועית לבניית מועדון לקוחות אפקטיבי, הדדי וחזק.
עם זאת, ישנה נטיה שלא לומר בדיה שעל מנת ליצור קשר עם אותו קהל יעד יש צורך בדבר אחד בלבד- אירוע!
אז משיגים רשימת אדריכלים ומעצבים 'טובה' (העיקר שיגיעו אדריכלים ומעצבים אותם נוכל לצלם על גב הלוגו שלנו ולומר לכל העולם בפייסבוק 'גם לנו יש אירוע! גם אנחנו שווים)… ומה באירוע אתם שואלים? זה לא מאד משנה, המטרה העיקרית מצטמצמת לחובה לארגן אירוע כזה או אחר, עם מעט משתתפים, או יותר, להזמין את הקייטרינג הטוב ביותר, לצרף הרצאה מצוינת או סדנא פוטוגנית והנה הנוסחה להצלחה-המכירות יעלו וההשקעה תתברר כטובה וכולם יהיו מרוצים.
אז זהו. שלא.
כך לא מנהלים קשר, כך לא מנהלים מועדון לקוחות שעשוי להביא בטווח הקצר והארוך מכירות בטח ובטח שלא קשרים אמיתיים ומחוייבות מבוססת שיתוף פעולה אמיתי שעשוי להחזיק שנים.